Krzysztof Bobiński

 

Trener, psycholog, menedżer. Głównym obszarem jego zainteresowań jest funkcjonowanie zespołów oraz rozwiązywanie konfliktów (negocjacje, mediacje, facylitacja) ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji. 

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego Wydziału Psychologii. Specjalizacja Psychologia Pracy, ścieżka rozwoju osobistego.
Posiada doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku, zarówno w prowadzonych projektach jak i również w kierowaniu międzynarodowymi zespołami. Współpracował z różnymi zespołami sprzedażowymi o różnej charakterystyce. 

Od kwietnia 2014 do 2017 Dyrektor ds. Administracji Sprzedaży i Logistyki na Europę Centralną i Wschodnią (CEE). 

Pracując w korporacji prowadził szkolenia i warsztaty wewnętrzne oraz zewnętrzne, coachingi (Certyfikacja na Coacha ICC 2010).
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: komunikacja, obsługa klienta, rozwiązywanie konfliktów, negocjacje, mediacje, facylitacja, asertywność, radzenie sobie ze stresem, zarządzanie czasem oraz kształcenie cech przywódczych. 

Prowadzone szkolenia