co roku w naszych szkoleniach uczestniczy prawie 7 tysięcy osób z ponad 400 różnych urzędów
i instytucji
ponad 94% uczestników, którzy dokonali ewaluacji naszych szkoleń uważa, że dzięki nim podniosło swoje kwalifikacje zawodowe
specjalizujemy się w tematyce dotyczącej administracji publicznej i zarządzania publicznego,
w szczególności:
przepisów regulujących funkcjonowanie państwa i działanie administracji publicznej (finanse publiczne, zamówienia publiczne, dostęp do informacji publicznej, ochrona informacji niejawnych, kontrola i audyt)
umiejętności urzędniczych (komunikacja, organizacja pracy, pozyskiwanie i wykorzystanie informacji, języki obce, obsługa programów biurowych),
umiejętności kierowniczych i przywódczych (zarządzanie personelem, zarządzanie zespołem, zarządzanie projektami, zarządzanie instytucją publiczną)
duża część naszych szkoleń jest prowadzona metodą warsztatową, co gwarantuje wyższą skuteczność przyswajania wiedzy i umożliwia skoncentrowanie się na zagadnieniach praktycznych
wykładowcy KSAP to sprawdzona kadra ekspertów, którzy łączą wiedzę teoretyczną z praktyką pracy
w administracji publicznej lub wieloletnim doświadczeniem we współpracy z administracją publiczną
mimo iż naszą podstawową misją jest szkolenie pracowników administracji publicznej jesteśmy również otwarci na odbiorców spoza administracji – dla nich nasza specjalizacja może być szczególnie cenna,ponieważ daje możliwość pozyskania wiedzy bezpośrednio ze sfery praktycznego funkcjonowania administracji