Akademia Liderek w Administracji Publicznej

zdjęcie kobiet słuchających wystąpienia
  • pierwszy w Polsce program klasy premium dla liderek sektora publicznego, łączący globalne trendy przywództwa z praktycznymi narzędziami codziennego zarządzania
  • program łączy praktykę urzędniczą, wiedzę akademicką oraz narzędzia rozwoju osobistego, przygotowując uczestniczki do roli transformacyjnych liderek zdolnych kształtować kulturę współpracy, innowacyjności i odpowiedzialności
  • Akademia powstała w odpowiedzi na wyzwania współczesnego przywództwa i Dyrektywę Women on Boards
  • obejmuje 12 dni szkoleniowych (96 godzin) zorganizowanych w 6 sesji stacjonarnych

​Cel

Akademia została stworzona, aby wspierać kobiety-liderki administracji publicznej w rozwijaniu kompetencji przywódczych, strategicznych i komunikacyjnych, które są niezbędne w XXI wieku.

Adresaci

Akademia Liderek jest skierowana do dyrektorek, zastępczyń dyrektorek, naczelniczek, menedżerek i koordynatorek projektów w administracji publicznej, które chcą:

  • rozwijać swoje kompetencje przywódcze, komunikacyjne i strategiczne,
  • budować odporność psychiczną i efektywne zespoły,
  • przygotować się do wyzwań wynikających z globalnych trendów przywództwa i cyfrowej transformacji.

Zakres

  • fundament liderki XXI wieku
  • budowanie współpracy i przymierza w organizacji
  • wizerunek i wpływ
  • moc liderki
  • skuteczność liderki
  • mądra efektywność liderki

Najbliższe edycje

  Anna Cichowska – trenerka, Mentorka i Coach Menedżerów oraz specjalistów, Certyfikowany praktyk PRISM Brain Mapping, wykładowczyni oraz ekspertka w zakresie przywództwa i rozwoju kompetencji. Od ponad 20 lat łączy doświadczenie biznesowe w obszarze bankowości i rachunkowości z pasją do pracy z ludźmi, wspierając ich w odkrywaniu i wzmacnianiu mocnych stron. Specjalizuje się w diagnozie predyspozycji behawioralnych i pomaganiu organizacjom w efektywnym wykorzystaniu potencjału ich pracowników. Wspiera osoby w kryzysie zawodowym | w odzyskiwaniu równowagi, przeciwdziałaniu wypaleniu, odbudowie poczucia wartości i sprawczości. Pełni funkcję Dyrektorki Rady Programowej Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców, gdzie prowadzi cykliczne Otwarte Warsztaty Wystąpień Publicznych. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Akademii Finansów. Studiowała także na Uniwersytecie SWPS i Uniwersytecie Vizja. Z zamiłowania i zawodu wspiera innych w rozwoju kariery, łącząc wiedzę ekonomiczną, doświadczenie biznesowe i praktykę psychologiczną w nowoczesnym podejściu do przywództwa i pracy z ludźmi.
  dr Marta Czerwiec – doświadczona trenerka biznesu, analityk HR i doktor nauk o zarządzaniu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Absolwentka Akademii Coachingu w Londynie (Personal Performance Coaching), Certyfikowany praktyk PRISM Brain Mapping International i Country Partner dla Polski. Od ponad 10 lat prowadzi szkolenia, projekty rozwojowe i konsultingowe w obszarze HR w Polsce i za granicą. Współpracuje z firmami doradczymi w Wielkiej Brytanii (PRISM Brain Mapping International, Team Dynamics, Strategis).
Specjalizuje się w planowaniu strategicznym procesów HR, zarządzaniu talentami, systemach ocen okresowych oraz wdrażaniu mentoringu i coachingu w organizacjach. Prowadzi warsztaty oparte na neuronauce, szkolenia z przywództwa i skutecznego zarządzania zespołem, a także sesje executive i corporate coaching. Od 8 lat współpracuje z ośrodkami badawczymi i akademickimi, publikując w Polsce i za granicą. Szkolenia i sesje prowadzi również w języku angielskim.
  Magdalena Radomska – strategiczna ekspertka komunikacji – trenerka wystąpień publicznych, CEO Brian Tracy Speakers Club, członkini Rady Programowej Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców oraz wykładowczyni w IBD Business School. Od dziewięciu lat prowadzi coaching liderów, menedżerów i przedsiębiorców, rozwijając ich pewność siebie, klarowność przekazu i skuteczność na scenie oraz przed kamerą. Łączy 20 lat doświadczeń w mediach z 20 latami w biznesie, co przekłada się na praktyczne programy: elevator pitch & networking, storytelling, etykieta biznesowa i komunikacja w kryzysie. Jako coach i trener mentalny pracuje w Polsce i za granicą, a jako współzałożycielka Klubu Ambitnych Polek w Austrii wspiera rozwój liderek w środowisku międzynarodowym. Jej znaki rozpoznawcze to prosty, przekonujący język, mierzalne rezultaty i wzmacnianie autorytetu klientów.
  Anna Bogusz – trenerka, Akredytowany Coach Polskiej Izby Coachingu i International Coach Federation, psycholożka in spe. Trenerka i Coach z doświadczeniem w pracy z Liderami i Zespołami w organizacjach międzynarodowych. W pracy opiera się na podejściu Evidence Based Practice, łącząc wiedzę naukową z praktycznymi narzędziami rozwoju. Specjalizuje się w obszarach przywództwa, komunikacji, rozwoju kompetencji menedżerskich i miękkich, profilaktyki wypalenia zawodowego oraz Wellbeingu w organizacji. Tworzy programy rozwojowe i wellbeingowe oparte na metodzie Action Learning, wspierając uczenie się przez działanie. Ceniona za autentyczność, empatię i skuteczność w pracy z ludźmi. Absolwentka Uniwersytetu SWPS, KUL oraz Szkół Coachingowych.
  Karolina Karolczak – projektuje systemy strategy→execution (OKR/KPI, governance decyzji), które pozwalają zespołom przewidywalnie dowozić wyniki. 25+ lat doświadczenia, MBA (Paryż), Coach MLC; strategie w 24 krajach. Była Partnership & Procurement Director w Pluxee (Sodexo BRS) i szefową marketingu/komunikacji w ENEL-MED. Autorka programu #CELOMANIA (średnio >30% r/r u klientów). Forbes Women – Top 3 „Mistrzynie LinkedIn”, wykładowczyni SAN/WSB, jurorka PNSA, Superbrands, Złote Spinacze. Specjalizacje: Strategy→Execution • Change Leadership • Operating Model & procesy • Komunikacja
„plain language” • ESG & reputacja.

Kontakt do opiekuna

Program

Sesja I FUNDAMENT LIDERKI XXI w.

  • Diagnoza potencjału i mapowanie talentów | i potencjału Liderki jako „punkt startu” na drodze do budowania własnego Planu Rozwoju – M. Czerwiec, A. Cichowska,4h.
  • Wdrażanie wartości organizacji do codziennych decyzji i zachowań w zespole: od wizji do praktyki – M. Czerwiec, 4h.
  • Przywództwo XXI w. z elementami coachingu, mentoringu – A.Cichowska, 8h.

Sesja II BUDOWANIE WSPÓŁPRACY I PRZYMIERZA W ORGANIZACJI

  • Budowanie zespołu | umiejętność doboru kompetencji i ludzi w procesie rekrutacji i zarządzanie kompetencjami – A. Cichowska, 8h.
  • Skuteczny Zespół: w administracji publicznej | wykorzystanie talentów i różnorodnych kompetencji zespołu w projektach, decyzjach i działaniach – M. Czerwiec, 8h.

Sesja III WIZERUNEK I WPŁYW – M. Radomska

  • Wizerunek zawodowy i etykieta w administracji, 4h.
  • Wystąpienia publiczne i storytelling osobisty dla urzędników, 4h.
  • Warszaty Masterclass | Wystąpienia przed kamerą i media training, 4h.
  • Strategiczna komunikacja urzędowa - jak mówić, by być rozumianą, 4h.

Sesja IV MOC LIDERKI – A. Bogusz

  • Dbanie o siebie i budowanie odporności psychicznej, 8h.
  • Odporność psychiczna, wellbeing i zarządzanie stresem, 4h.
  • Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów w sektorze publicznym, 4h.

Sesja V SKUTECZNOŚĆ LIDERKI – M. Czerwiec

  • Strategia i narzędzia zarządzania zmianą z perspektywy Liderki: plan, postawy, progres, praktyka, 8h.
  • Wdrażanie myślenia systemowego i procesowego w pracę zespołu: koncentracja na celu, a nie na zadaniu, 8h.

Sesja VI MĄDRA EFEKTYWNOŚĆ LIDERKI – K. Karolczak

  • Efektywność liderki | jak osiągać swoje cele z łatwością i lekkością. Dlaczego tak wiele kobiet nie może osiągnąć swoich celów? 8h.
  • AI w służbie liderki | AI może być partnerem liderki w osiąganiu celów, 8h.