Sławomir Wysocki

specjalista ds. zarządzania i rozwoju organizacji sektora publicznego. Trener z 30-letnim doświadczeniem współpracy z administracją publiczną.

Brał udział w pracach nad reformą administracji publicznej w roli doradcy Pełnomocnika Rządu ds. Reform Ustrojowych Państwa, zastępcy i dyrektora Departamentu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Pełnił funkcję sekretarza - ze strony rządu - Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego.

Wspiera organizacje sektora publicznego w projektowaniu zmian sposobów zarządzania, wdraża wraz z nimi takie projekty. Inicjator szeregu innowacyjnych praktyk w administracji publicznej m.in. rozpowszechnienia w administracji podejścia nastawionego na jakość usług i  oczekiwania klienta. Współtwórca największego projektu z zakresu zarządzania w administracji publicznej pn. Procesy, cele, kompetencje – zintegrowane  zarządzanie w urzędzie.

Bloki szkoleniowe

Prowadzone szkolenia

Żadne szkolenie nie spełnia wybranych kryteriów. Zmień kryteria wyszukiwania