Zakres szkolenia
Zarządzanie i przywództwo (C-level)Tytuł szkolenia
Skuteczny menedżer - budowanie autorytetu przywódcy
Termin
14-15.06.2018
Czas trwania
16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe), godz. 9.00-16.00
Forma zajęć
mini-wykłady, quizy menedżerske, ćwiczenia zespołowe i gry oraz dyskusje; przed szkoleniem uczestnicy mają możliwość wypełnienia ankiety Profil Wartości Motywacyjnych GravesaLiczba uczestników
16Koszt
900.00 PLNProwadzący
prof. Marek SzopaAdresat
- kadra kierownicza urzędów wszystkich szczebli
 - kierownicy projektów, liderzy zespołów
 - osoby przygotowujące się do objęcia stanowisk menedżerskich
 
Cele
Wzrost umiejętności zarządzania personelem, motywowania, delegowania zadań, rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, komunikacji, budowania efektywnych zespołów z jednoczesnym budowaniem autorytetu przywódcy.
Efekty szkolenia
- pogłębienie wiedzy na temat kluczowych umiejętności menedżerskich i stylów zarządzania
 - zrozumienie istoty przywództwa i umiejętność jego wykorzystania
 - nabycie umiejętności wykorzystania wartości motywacyjnych Gravesa do motywowania
 
Program
- Podstawy zarządzania, od czego zależy efektywność menedżerska?
 - Funkcjonowanie zespołu pracowniczego – wskazówki dla menedżera
 - Rozwijanie kluczowych umiejętności menedżerskich
 - Budowanie wiarygodności przywódcy i wpływanie na zespół
 - Budowanie autorytetu przywódcy w oparciu o triadę Arystotelesa (ethos, pathos i logos)
 - Dostosowywanie stylu kierowania do zadań i dojrzałości pracowników.
 - Delegowanie uprawnień i odpowiedzialności
 - Motywowanie pracowników kluczem efektywności menedżerskiej
 - Wykorzystanie poziomów świadomości Gravesa do budowania prawidłowych relacji i planowania zmian w zespole
 - Skąd się biorą sukcesy turkusowych organizacji?
 - Role zespołowe i budowanie efektywnych zespołów
 - Wspomaganie i próżniactwo społeczne, prawo Yerkesa-Dodsona
 - Model udzielania informacji zwrotnej DEEP
 - Syndrom myślenia grupowego a podejmowanie decyzji
 - Podejmowanie decyzji menedżerskich w oparciu o model Vrooma-Yettona-Jago
 - Uczenie się od innych – analiza dobrych praktyk przywódczych