Tytuł szkolenia

Udzielanie informacji zwrotnej z elementami technik motywowania i oceniania pracowników – warsztat

Termin

19-11-2024

Termin

19.11.2024

Czas trwania

1 dzień szkoleniowy (7 godzin dydaktycznych), godz. 9.00-15.00

Forma zajęć

szkolenie stacjonarne

Liczba uczestników

16

Koszt

550.00 PLN

Prowadzący

Michał Dudoń

Adresat

Kadra zarządzająca wyższego i niższego szczebla w administracji publicznej 

Cele

Nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu technik udzielania informacji zwrotnej

Efekty szkolenia

Uczestnik po szkoleniu:

  • pozna potrzeby swoich pracowników w aspekcie otrzymywania i udzielania informacji zwrotnej
  • nauczy się jak zwiększać efektywność pracownika dzięki aktywnemu słuchaniu i właściwym komunikatom
  • nauczy się udzielać konstruktywnego feedbacku
  • pozna technikę feedfarward
  • rozwinie kompetencje społeczne w zakresie komunikacji interpersonalnej 

Program

  1. Rodzaje i rola informacji zwrotnej czyli znaczenie oceny działań pracownika
    • Rodzaje informacji zwrotnej
    • Techniki przekazywania trudnych decyzji
    • Jak udzielać feedbacku we właściwy sposób (pochwała, nagana, reprymenda)
    • Zasady budowania rozmowy motywującej a dyscyplinującej (pozytywna krytyka)
    • Kluczowe błędy w rozmowie ( ocenianie osoby, nie zachowania itp.)
    • Jak udzielić feedbacku motywującego na odległość?
    • Feedfarward, czyli co?
    • Praktyczne modele informacji zwrotnej ( SSC, STAGES)
  2. Co powinna zawierać ocena pracownicza, czyli co mam zakomunikować?
    • Teoria wzmacniania zachowań wg Skinnera i jak wdrażać ją w komunikacji z pracownikami
    • Pochwała a uznanie dokonań – różnice (praca warsztatowa, na przykładach)
    • Jak mówić, by zespół/pracownik czuł się ważny, nie tylko potrzebny
    • Dlaczego metoda „kanapki” już nie działa
    • Znaczenie słów „ale, jednak, niestety, mam nadzieję” w udzielaniu informacji zwrotnej i ocenie pracownika
  3. Warsztat praktyczny pisania komunikatów
  4. Podsumowanie, wnioski