Tytuł szkolenia

ONLINE LIVE Projektowanie usług publicznych – service design

Termin

25-11-2021, 26-11-2021

Termin

25-26.11.2021

Czas trwania

16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe), godz. 9.00-16.00

Forma zajęć

warsztat szkoleniowy z elementami wykładu

Liczba uczestników

20

Koszt

550.00 PLN

Adresat

  • kierownicy działów odpowiadających za obsługę klientów w instytucjach
  • osoby zaangażowane w planowanie i realizowanie nowych usług publicznych
  • osoby odpowiadające za planowanie i funkcjonowanie procesów wewnętrznych w instytucjach
  • kadra zarządzająca w instytucjach

Do udziału w warsztacie zachęcamy także całe zespoły zajmujące się na co dzień rozwijaniem usług  (w tym usług cyfrowych) - w przypadku udziału zespołu liczącego 4-6 osób praca podczas warsztatu może odbywać się na realnych wyzwaniach z obszaru zadań zespołu.

Cele

Zaprezentowanie metodologii projektowania usług (service design) oraz praktyczna nauka planowania procesu projektowania usług.

Prezentacja i nauka wykorzystywania narzędzi wspierających procesy projektowe.

Efekty szkolenia

  • uczestnicy potrafią identyfikować potrzeby klientów instytucji
  • uczestnicy potrafią samodzielnie wykorzystywać podstawowe narzędzia do projektowania lub usprawniania usług
  • uczestnicy potrafią zaplanować i zorganizować proces projektowania usług
  • uczestnicy są przygotowani do uczestnictwa w zespołowym procesie projektowym 

Program

  • Wprowadzenie – metoda service design
  • Badania na potrzeby projektowania
  • Tworzenie person
  • Propozycja wartości
  • Praktyczne przykłady procesów projektowych
  • Generowanie koncepcji projektowych
  • Prototypowanie rozwiązań
  • Testowanie prototypów z użytkownikami
  • Budowanie ścieżki usługia