Zakres szkolenia
Zarządzanie i przywództwo (C-level)Tytuł szkolenia
Komunikacja kierownika - kluczowe rozmowy
Termin
27-28.05.2019
Czas trwania
16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe), godz. 9.30-16.30
Forma zajęć
wykład, dyskusja, testy, studia przypadków, ćwiczenia interaktywneLiczba uczestników
15Koszt
900.00 PLNProwadzący
Mirosław SłowikowskiAdresat
- kadra kierownicza urzędów
 - pracownicy komórek ds. kadr i szkoleń
 - koordynatorzy zespołów projektowych w urzędach
 
Cele
Doskonalenie umiejętności budowania partnerskich relacji z podwładnymi i współpracownikami.
Efekty szkolenia
- poszerzenie wiedzy z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej w odniesieniu do podwładnych i współpracowników
 - podniesienie poziomu umiejętności radzenia sobie z trudnościami prowadzenia kluczowych rozmów kierowniczych
 - wiele praktycznych doświadczeń i rozwiązań
 
Program
- Rola komunikacji w organizacji
 - Podstawy komunikacji interpersonalnej kierownika
 - Efektywna komunikacja w trakcie rozmowy: werbalna i niewerbalna
 - 
                                Rozmowa na temat oczekiwań i rezultatów
                                
- przygotowanie do rozmowy
 - sposób prowadzenia rozmowy
 - wyrażanie szacunku i uznania
 - przekazywanie konstruktywnych informacji zwrotnych
 
 - 
                                Rozmowa na temat rozwoju
                                
- dotychczasowe efekty pracy a kierunki rozwoju pracownika
 - metody i narzędzia możliwe do wykorzystania w procesie rozwoju
 
 - 
                                Kierownik wobec konfliktów
                                
- nowoczesne podejście do zjawiska konfliktu
 - strategie rozstrzygania konfliktów – rola menedżera
 
 - 
                                Relacje interpersonalne w praktyce – studium przypadku (scenki moderowane)
                                
- typy trudnych współpracowników;
 - sposoby podejścia do ludzi o różnym charakterze
 - strategie radzenia sobie z presją i manipulacją
 
 - Błędy najczęściej popełniane w trakcie prowadzenia kluczowych rozmów kierowniczych oraz sposoby zapobiegania im