Tytuł szkolenia

ONLINE LIVE Obsługa Klienta z niepełnosprawnością

Termin

14-04-2021

Termin

14.04.2021

Czas trwania

1 dzień szkoleniowy, 6 godzin dydaktycznych (godz. 9.00-14.15)

Forma zajęć

Online

Liczba uczestników

25

Koszt

420.00 PLN

Prowadzący

Aneta Dreksler

Adresat

Osoby pracujące z/na rzecz osób z orzeczoną niepełnosprawnością

Cele

  • Podniesienie poziomu wiedzy i świadomości uczestników w zakresie potrzeb osób z niepełnosprawnością
  • Uwrażliwienie uczestników na indywidualne potrzeby osób
  • z niepełnosprawnością wynikające z różnych jej typów
  • Rozwój umiejętności komunikacji uczestników w kontaktach               z osobami z niepełnosprawnością.
  • Rozwinięcie kompetencji  w zakresie efektywnej komunikacji w kontaktach z klientem z różnymi rodzajami niepełnosprawności

Efekty szkolenia

  • Zmniejszenie stresu poprzez bardziej trafne reagowanie na zachowania klientów z orzeczoną niepełnosprawnością
  • Rozwinięcie pewności siebie w zakresie obsługi klienta z orzeczoną niepełnosprawnością poprzez poznanie metod efektywnej komunikacji
  • Zwiększenie skuteczności każdej rozmowy z klientem pod kątem zaspokajania Jego potrzeb

Program

  1. Podstawowe zagadnienia związane z tematyką niepełnosprawności - definicja i rodzaje oraz stopnie niepełnosprawności

 

  1. Prawa osób niepełnosprawnych w Polsce
    • Podstawowe akty prawne obowiązujące w Polsce
    • Program Dostępność Plus
    • Wymiary dostępności usług publicznych dla osób z ON

 

  1. Zrozumienie kwestii niepełnosprawności
    • Poznanie perspektywy osób z niepełnosprawnością – analiza  trudności z jakimi mogą spotykać się na co dzień osoby niepełnosprawne
    • Rozpoznawanie i niwelowanie błędnych stereotypów i schematów myślowych nt. osób z orzeczoną niepełnosprawnością

 

  1. Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością
    • Podstawowe zasady
    • Savoir-vivre wobec osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności
    • Sposoby obsługi klientów z uwzględnieniem różnych rodzajów niepełnosprawności