Zakres szkolenia
Wystąpienia publiczne i kontakty z mediamiTytuł szkolenia
Obsługa klienta z niepełnosprawnością
Termin
21.11.2018
Czas trwania
8 godzin dydaktycznych (1 dzień szkoleniowy), godz. 9.00-16.00
Forma zajęć
szkolenie z wykorzystaniem metod aktywizującychLiczba uczestników
16Koszt
570.00 PLNAdresat
osoby pracujące z/na rzecz osób z orzeczoną niepełnosprawnością
Cele
- podniesienie poziomu wiedzy i świadomości uczestników w zakresie potrzeb osób z niepełnosprawnością
- uwrażliwienie uczestników na indywidualne potrzeby osób
- z niepełnosprawnością wynikające z różnych jej typów
- rozwój umiejętności komunikacji uczestników w kontaktach z osobami z niepełnosprawnością.
- rozwinięcie kompetencji w zakresie efektywnej komunikacji w kontaktach z klientem z różnymi rodzajami niepełnosprawności
Efekty szkolenia
- zmniejszenie stresu poprzez bardziej trafne reagowanie na zachowania klientów z orzeczoną niepełnosprawnością
- rozwinięcie pewności siebie w zakresie obsługi klienta z orzeczoną niepełnosprawnością poprzez poznanie metod efektywnej komunikacji
- zwiększenie skuteczności każdej rozmowy z klientem pod kątem zaspokajania Jego potrzeb
Program
- Podstawowe zagadnienia związane z tematyką niepełnosprawności
- Rozwinięcie zagadnień związanych z tematyką niepełnosprawności
- Metody komunikacji z osobami o różnym rodzaju niepełnosprawności
- Zasady i strategie obsługi Klienta w urzędach
- Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością