Tytuł szkolenia
7 największych problemów managera/ kierownika w pracy zdalnej i jak je rozwiązać?- warsztat praktyczny
Czas trwania
1 dzień szkoleniowy, 8 godzin dydaktycznych (godz. 9.00-16.00)
Forma zajęć
ONLINE LIVE
Liczba uczestników
16.
Koszt
450.00 PLN
Adresat
Kadra zarządzająca administracji publicznej i biznesu
Cele
Warsztat oparty jest na uzyskaniu rozwiązań poszczególnych problemów, z którymi borykają się managerowie, pracodawcy i kadra zarządzająca w administracji publicznej oraz małych i średnich przedsiębiorstwach w pracy zdalnej. W czasie warsztatów stosowane jest podejście polegające na osiągnięciu maksymalnie pozytywnych rezultatów dla 7 zagadnień, uczestnicy zostają wyposażeni w narzędzia pozwalające uniknąć takich problemów w przyszłości
Efekty szkolenia
Wyposażenie uczestników szkolenia w wiedzę, umiejętności i narzędzia, które:
- usprawnią zarządzanie pracownikami pracującymi zdalnie lub hybrydowo,
- pozwolą na stosowanie różnych sposobów motywowania pracowników,
- umożliwią odpowiednie radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych (z uwzględnieniem technik komunikacji),
- ułatwią budowanie wzajemnych więzi w zespole rozproszonym
- pozwolą zapobiec powstawianiu problemów w relacji przełożony-podwładny
Program
1. LUDZIE MNIE NIE SŁUCHAJĄ
- zasady budowania autorytetu dla różnych pokoleń
- czy sam bym siebie słuchał? Jaki jest mój styl komunikacji?
- narzędzie dot. aktywnego słuchania
- asertywne wydawanie poleceń
- jak skutecznie rozwiązać konflikt?
2. NIE RADZĘ SOBIE ZE STRESEM
- diagram emocji jako narzędzie do zarządzania emocjami
- metody neutralizacji stresu ciągłego
- jak radzić sobie w sytuacjach nagłych?
- konfliktogenny zespół jako źródło stresu- techniki auto-coachingowe
- ozwiązywanie problemów a umiejętność odpoczynku
3. TERMINY MNIE GONIĄ….
- planowanie poszczególnych działań
- praktyczne wskazówki zarządzania sobą w czasie
- jak oswoić „deadline”?
- efektywne delegowanie zadań
- czas rzeczywisty pracy a czas całkowity
4. SPADA WYDAJNOŚĆ ZESPOŁU
- 10 błędów w motywowaniu pracowników- jak ich unikać?
- jak diagnozować problemy w zespole?
- co niszczy kreatywność zespołu?
- narzędzia zwiększające efektywność poszczególnych członków zespołu
- wielopokoleniowość jako przyczyna nieporozumień w zespole
- wzmacnianie zaangażowania zespołu- praktyczne wskazówki
5. DUŻA ROTACJA W ZESPOLE
- grupa zadaniowa a zespół- istotne różnice i cele tworzenia?
- diagnozowanie przyczyn rezygnacji z pracy
- zapobieganie „wypaleniu” pracownika
- źle dobrani członkowie zespołu- jak zintegrować nowych i obecnych pracowników
6. JAK WPROWADZIĆ ZMIANY W FIRMIE GDY NIKT ICH NIE CHCE?
- praca z oporem grupy ( matryca Heike Bruch)
- jak informować o zmianach by uniknąć negatywnych skutków?
- jak radzić sobie z „idea-killers”?
- wizja firmy, misja i wartości zespołu jako kluczowe elementy we wprowadzaniu zmian
- rola wsparcia managerskiego
- nagroda i kara- przestarzałe narzędzia managera – co teraz?
- fazy zmiany, emocja w zmianie ( krzywa Fishera)
7. JAK ZARZĄDZAĆ LUDŹMI PRZY OGRANICZONYM BUDŻECIE?
- wyznaczanie celów a priorytety firmy
- diagnozowanie ważności zadań i zasobów
- pozafinansowe motywowanie pracowników
- z czego mogę zrezygnować?- zarządzanie budżetem w czasie
- planowanie długoterminowe czyli w co warto inwestować?- praca w grupie
|