Dorota Jurzysta

Praktyk biznesu – z ogromnym doświadczeniem w  kierowaniu spółkami prawa handlowego (CEO, Prezes Zarządu). Przez ponad 15 lat  zarządzała zespołami pracowniczymi oraz  odpowiadała m.in. za rozwój, znajdowanie okazji biznesowych i ich rozwinięcie oraz organizację oddziałów zagranicznych w rejonie Europy Środkowej. Specjalizowała się w rozwijaniu firm do momentu ich sprzedaży lub przekazania następcom.

Doradca biznesowy - specjalizuje się w doradztwie partycypacyjnym w obszarze formułowania, planowania i wdrażania strategii rozwoju oraz zwiększania efektywności biznesowej firm począwszy od efektywności osobistej poprzez efektywność zespołów a skończywszy na efektywności całych firm. Przygotowywała proces zmian organizacyjnych  ze szczególnym uwzględnieniem strategii i procesu komunikacji w okresie zmian. Współpracowała z wieloma firmami rozwijającymi się nie dynamicznie a dramatycznie, przy pokonywaniu kryzysów wynikających z tempa rozwoju. Jest zwolenniczką ewolucji a nie rewolucji stąd bliska jest jej filozofia Kaizen i wdrażanie leanowego zarządzania, posiada uprawnienia Kaizen Coacha.

Konsultant zrządzania - przygotowywała i przeprowadzała proces zmian w kilkudziesięciu firmach rodzinnych w ramach dwóch edycji unijnego projektu wsparcia firm rodzinnych, a także po skończeniu projektów na zlecenia prywatne. Opracowywała strategię i proces komunikacji zmian w organizacji. Uczestniczyła jako mentor i moderator w wielu sesjach wypracowywania komunikacji pomiędzy działami i zespołami (często będącymi w konflikcie).

Popularyzator wiedzy o zarządzaniu - jest współautorką książki Firma w rodzinie czy rodzina w firmie – metodologia wsparcia firm rodzinnych. Prowadziła studia podyplomowe na WSJO w Poznaniu (coaching w firmie) oraz na Uniwersytecie Łódzkim (Zwinne zarządzanie w świecie VUCA). Od 2019 roku jest współpracownikiem miesięcznika Personel i zarządzanie, gdzie regularnie publikuje artykuły pod zbiorczym tytułem Expert radzi.

Trener - prowadzi  szkolenia  z zakresu szeroko rozumianych kompetencji menadżerskich: zwiększania efektywności zarówno zespołów jak i osobistej, komunikacji menadżerskiej, zarządzania zmianą, budowania zespołów oraz zagadnień związanych ze strategią firm. Na sali szkoleniowej spędziłam ponad 5000 godzin a Uczestnicy cenią ją za wszechstronne wykształcenie, własne doświadczenia biznesowe, którymi chętnie dzieli się oraz poczucie humoru. Uważa, że bez dialogu międzypokoleniowego nie uda się efektywnie zarządzać

Prowadzone szkolenia