Harmonogram i program

Planowane terminy zjazdów KLA

  • 12-13 grudnia 2019 r. – inauguracja i I zjazd (2 dni) 
  • 27-31 stycznia 2020 r. – II zjazd (5 dni) 
  • 24-25 lutego 2020 r. – III zjazd (2 dni) 
  • 26-27 marca 2020 r. – IV zjazd (2 dni) 
  • 20-24 kwietnia 2020 r. – V zjazd (5 dni) 
  • 28-29 maja 2020 r. – VI zjazd (2 dni) 
  • 17-18 czerwca 2020 r. – VII zjazd (2 dni) i zakończenie 

Harmonogram dzienny zjazdu KLA

  • 8.00 – 9.30 – I sesja 
    • 9.30 – 9.40 – przerwa 
  • 9.40 – 11.10 – II sesja 
    • 11.10 – 11.20 – przerwa  
  • 11.20 – 12.50 – III sesja 
    • 12.50 – 13.20 – przerwa obiadowa 
  • 13.20 – 14.50 – IV sesja  
    • 14.50 – 15.00 – przerwa 
  • 15.00 – 16.00 – język angielski (w zależności od poziomu uczestników – w 2 lub 3 grupach) 

Program KLA

  1. Regulacje prawne i specyfika służby cywilnej
  • Ustawa o służbie cywilnej i prawo urzędnicze w aspekcie kierowniczym z elementami Kodeksu Pracy 
  • Zasady służby cywilnej i zasady etyki w służbie cywilnej w praktyce 
  • Odpowiedzialność urzędnicza 
  • Kontrola zarządcza 
  • Zarządzanie danymi i informacją w administracji – dostęp do informacji publicznej, ochrona informacji niejawnych, ochrona danych osobowych  
  • Cyberbezpieczeństwo  
  1. Trening kompetencji kierowniczych 
  • Rola kierownicza  w administracji publicznej 
  • Ocenianie i motywowanie pracowników 
  • Wyzwania menedżera – asertywność 
  • Planowanie i organizacja pracy
  1. Warsztaty rozwoju kompetencji osobistych   
  • Na poziomie indywidualnym 
    • Inteligencja emocjonalna – praca z emocjami własnymi i innych
    • Efektywne radzenie sobie z sytuacjami stresującymi, trudnymi, konfliktowymi 
    • Praca na mocnych stronach 
  • Na poziomie grupowym 
    • Integracja zespołu wokół wymiany wiedzy, gotowości do dzielenia się informacjami 
    • Efektywna komunikacja w zespole 
    • Radzenie sobie w sytuacjach konfliktu, presji, stresu 
  1. Aktualne trendy zarządzania instytucjami publicznymi  
  • Design Thinking  
  • Zarządzanie ludźmi poprzez pracę z talentami – przegląd metodyk
  • Zarządzanie projektami – przegląd metodyk
  • GOVTECH 
  1. Podwyższenie kompetencji personalnych 
  • Wprowadzenie do protokołu dyplomatycznego z lunchem szkoleniowym 
  • Wystąpienia publiczne – szkolenie z kamerą  
  • Prosty język urzędowy, rodzaje pism i dokumentów urzędowych i zasady ich formułowania 
  • Zaawansowane techniki wyszukiwania informacji 
  1. English language training for Civil Servants (możliwość przystąpienia do Lingwistycznego Postępowania Sprawdzającego) 
  2. Program mentoringowy (dla chętnych) 
  3. Planowane wizyty studyjne krajowe i zagraniczne