Skuteczny menedżer - budowanie autorytetu przywódcy

Termin


07-12-2017, 08-12-2017

Czas trwania

16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe), godz. 9.00-16.00

Forma zajęć

mini-wykłady, quizy menedżerske, ćwiczenia zespołowe i gry oraz dyskusje; przed szkoleniem uczestnicy mają możliwość wypełnienia ankiety Profil Wartości Motywacyjnych Gravesa

Liczba uczestników

16

Koszt

900 zł

Adresat

  • kadra kierownicza urzędów wszystkich szczebli
  • kierownicy projektów, liderzy zespołów
  • osoby przygotowujące się do objęcia stanowisk menedżerskich

Cele

Wzrost umiejętności zarządzania personelem, motywowania, delegowania zadań, rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, komunikacji, budowania efektywnych zespołów z jednoczesnym budowaniem autorytetu przywódcy

Efekty szkolenia

  • pogłębienie wiedzy na temat kluczowych umiejętności menedżerskich i stylów zarządzania, 
  • Zrozumienie istoty przywództwa i umiejętność jego wykorzystania
  • nabycie umiejętności wykorzystania wartości motywacyjnych Gravesa do motywowania

Prowadzący

Marek Szopa

Blok szkoleniowy

Umiejętności

Program

  • Podstawy zarządzania, od czego zależy efektywność menedżerska?
  • Funkcjonowanie zespołu pracowniczego – wskazówki dla menedżera
  • Rozwijanie kluczowych umiejętności menedżerskich
  • Budowanie wiarygodności przywódcy i wpływanie na zespół
  • Budowanie autorytetu przywódcy w oparciu o triadę Arystotelesa (ethos, pathos i logos)
  • Dostosowywanie stylu kierowania do zadań i dojrzałości pracowników.
  • Delegowanie uprawnień i odpowiedzialności
  • Motywowanie pracowników kluczem efektywności menedżerskiej
  • Wykorzystanie poziomów świadomości Gravesa do budowania prawidłowych relacji i planowania zmian w zespole
  • Skąd się biorą sukcesy turkusowych organizacji?
  • Role zespołowe i budowanie efektywnych zespołów
  • Wspomaganie i próżniactwo społeczne, prawo Yerkesa-Dodsona
  • Model udzielania informacji zwrotnej DEEP
  • Syndrom myślenia grupowego a podejmowanie decyzji
  • Podejmowanie decyzji menedżerskich w oparciu o model Vrooma-Yettona-Jago
  • Uczenie się od innych – analiza dobrych praktyk przywódczych