Projektowanie usług publicznych – service design

Termin


14-11-2017, 15-11-2017

Czas trwania

16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe), godz. 9.00-16.00

Forma zajęć

Warsztat szkoleniowy z elementami wykładu

Liczba uczestników

24

Koszt

700 zł

Adresat

  • Kierownicy działów odpowiadających za obsługę klientów w instytucjach
  • Osoby zaangażowane w planowanie i realizowanie nowych usług publicznych
  • Osoby odpowiadające za planowanie i funkcjonowanie procesów wewnętrznych w instytucjach
  • Kadra zarządzająca w instytucjach

Cele

  • Zaprezentowanie metodologii projektowania usług (service design) oraz praktyczna nauka planowania procesu projektowania usług.
  • Prezentacja i nauka wykorzystywania narzędzi wspierających procesy projektowe.

Efekty szkolenia

  • Uczestnicy potrafią zaplanować proces pracy nad wdrażaniem nowych lub usprawnianiem istniejących usług
  • Uczestnicy są przygotowani do uczestnictwa w zespołowym procesie projektowym
  • Uczestnicy potrafią wykorzystać samodzielnie narzędzia projektowe, do oceny istniejących i opracowywania nowych usług

Blok szkoleniowy

Umiejętności

Program

  • Wprowadzenie – metoda service design
  • Badania na potrzeby projektowania
  • Tworzenie person
  • Propozycja wartości
  • Praktyczne przykłady procesów projektowych
  • Generowanie koncepcji projektowych
  • Prototypowanie rozwiązań
  • Testowanie prototypów z użytkownikami
  • Budowanie ścieżki usługi