Tytuł szkolenia

Studium dla inspektorów ochrony danych w sektorze publicznym (RODO) - moduł II

Termin

25-03-2020, 26-03-2020, 27-03-2020

Termin

25-27.03.2020

Czas trwania

godz. 9.00-16.00 tj. 3 dni szkoleniowe (24 godz. dydaktyczne)

Forma zajęć

duża część zajęć prowadzona jest metodą warsztatową, co gwarantuje wyższą skuteczność przyswajania wiedzy i umożliwia skoncentrowanie się na zagadnieniach praktycznych a nie teoretycznych

Liczba uczestników

15 osób

Koszt

1390.00 PLN

Adresat

osoby, które wspierają administratorów z sektora publicznego w zapewnianiu zgodności przetwarzania danych z RODO  oraz innymi przepisami o ochronie danych osobowych – w szczególności inspektorzy ochrony danych, osoby ich zastępujące oraz wspierające ich pracę, a także osoby, które koordynują w swoich jednostkach organizacyjnych tematy dotyczące ochrony danych osobowych

Cele

doskonalenia kompetencji zawodowych w zakresie ochrony danych osobowych w zakresie komunikacji z pracownikami, przeprowadzania szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych oraz pisania klauz informacyjnych i redagowania materiałów informacyjnych.

Efekty szkolenia

  • uporządkowanie wiedzy z zakresu przekazywania wiedzy, prowadzenia szkoleń wewnętrznych z zakresu ochrony danych osobowych i RODO
  • nabycie umiejętności poprawnego przygotowania klauzul informacyjnych i materiałów szkoleniowych
  • nabycie nowych kompetencji zawodowych: udoskonalenie sposobu prowadzenia warsztatów
  • poznanie narzędzi trenerskich
  • praktyczny udział w ćwiczeniach, symulacjach, praca na aktualnych casach i materiałach

Program

1. Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych (dzień 1)

  • Sukces w komunikacji – pierwsze wrażenie (ile trwa, jak je osiągnąć i jak je utrzymać)
  • Budowanie relacji ze słuchaczami
  • Język wypowiedzi, czyli jak przystępnie szkolić z tematyki ochrony danych osobowych
  • Język ciała, czyli jak mówić
  • Opracowanie materiałów szkoleniowych, czyli ile informacji i jak je przedstawić
  • Wpływ na słuchaczy i radzenie sobie z trudnym odbiorcą

2. Sztuka argumentacji w komunikacji i wywieranie pozytywnego wpływu (dzień 2)

  • Czym jest perswazja, czemu służy i kiedy ją stosujemy
  • Czym jest manipulacja; jak rozróżnić perswazję od manipulacji
  • Metoda „made to stick”, czyli przyczepne koncepcje
  • Reguły psychologiczne w komunikacji
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna w aspekcie technik odzwierciedlania i dostrojenia do grupy lub partnera
  • Przegląd technik perswazyjnych powszechnie stosowanych i warunki oraz sposoby ich używania

3. Prosta polszczyzna (dzień 3)

  • Prosta polszczyzna – standard Uniwersytetu Wrocławskiego
  • Teksty, które robią wrażenie – dobre praktyki z Polski i ze świata
  • Proste informacje a prawo
  • Redagowanie informacji dla podmiotów danych i innych materiałów informacyjnych Czym jest perswazja, czemu służy i kiedy ją stosujemy