Zakres szkolenia

Umiejętności

Tytuł szkolenia

Satysfakcja odbiorcy usług publicznych jako miara skuteczności działania

Termin

20-10-2014

Czas trwania

8 godzin

Forma zajęć

wykład, zajęcia warsztatowe

Liczba uczestników

15 osób

Koszt

450.00 PLN

Adresat

Urzędnicy administracji publicznej – specjaliści, kadra średniego szczebla zajmująca się jakością usług.

Cele

Pozyskanie wiedzy o sposobach pomiaru satysfakcji klienta oraz dostarczenie umiejętności praktycznego ich wykorzystania w codziennej pracy.

Efekty szkolenia

Nabycie umiejętności przygotowania kwestionariusza ankietowego, doboru jednostek do badań, a także ich przeprowadzenia. W części warsztatowej uczestnik pozyska umiejętności dotyczące przetwarzania i prezentowania danych dotyczących satysfakcji odbiorców usług publicznych.

Program

  • Satysfakcja klienta – podstawowe informacje;
  • „Zarządzanie jakością w usługach publicznych;
  • „Charakterystyka wybranych metod pomiaru satysfakcji odbiorcy usług publicznych (SERV-QUAL, Common Measurements Tool);
  • „Budowa kwestionariusza do pomiaru satysfakcji odbiorcy – warsztaty;
  • „Analiza poziomu jakości usług z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego – warsztaty;
  • „Wskaźnik satysfakcji odbiorcy (wyznaczanie, symulacja zmian) – warsztaty;
  • „Monitorowanie satysfakcji na podstawie kart kontrolnych – warsztaty.