Zakres szkolenia

Komunikacja, relacje

Tytuł szkolenia

Obsługa klienta z niepełnosprawnością

Termin

20-11-2020

Termin

20.11.2020

Czas trwania

8 godzin dydaktycznych (1 dzień szkoleniowy), godz. 9.00-16.00

Forma zajęć

warsztat z wykorzystaniem metod aktywizujących

Liczba uczestników

16

Koszt

570.00 PLN

Prowadzący

Aneta Dreksler

Adresat

  • osoby pracujące z/na rzecz osób z orzeczoną niepełnosprawnością

Cele

  • podniesienie poziomu wiedzy i świadomości uczestników w zakresie potrzeb osób z niepełnosprawnością
  • uwrażliwienie uczestników na indywidualne potrzeby osób z niepełnosprawnością wynikające z różnych jej typów
  • rozwój umiejętności komunikacji uczestników w kontaktach z osobami z niepełnosprawnością
  • rozwinięcie kompetencji  w zakresie efektywnej komunikacji w kontaktach z klientem z różnymi rodzajami niepełnosprawności

Efekty szkolenia

  • zmniejszenie stresu poprzez bardziej trafne reagowanie na zachowania klientów z orzeczoną niepełnosprawnością
  • rozwinięcie pewności siebie w zakresie obsługi klienta z orzeczoną niepełnosprawnością poprzez poznanie metod efektywnej komunikacji
  • zwiększenie skuteczności każdej rozmowy z klientem pod kątem zaspokajania Jego potrzeb

Program

  • Podstawowe zagadnienia związane z tematyką niepełnosprawności - definicja i rodzaje oraz stopnie niepełnosprawności
  • Prawa osób niepełnosprawnych w Polsce
  • Kim jest osoba z niepełnosprawnością - zrozumienie kwestii niepełnosprawności
  • Metody komunikacji z osobami o różnym rodzaju niepełnosprawności
  • Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością
  • Zasady i strategie obsługi  Klienta ON w urzędach