Karolina Omazda- Borkowska
Mówi o sobie humanistyczny umysł w analitycznym ciele, bo w pierwszej kolejności ważny jest dla niej człowiek i jego potrzeby employee experience, a z drugiej uwielbia podejście procesowe, Leanowe wszelkie usprawnienia.
W myśl tej idei od ponad 15 lat wspiera swoich partnerów biznesowych w rozwoju i motywowaniu pracowników, budowaniu programów rozwojowych, sukcesyjnych, ocen pracowniczych, dbając o wymiar ludzki jak i biznesowy.
Wspiera ludzi w rozwoju kompetencji osobistych, liderskich. Pracuje z zespołami nad osiągnieciem efektu synergii i wykorzystania potencjału w nim ukrytego.
Jej kariera zawodowa początkowo ściśle była związana z obszarem sprzedaży jako doradca klienta, następnie jako trener wsparcia sprzedaży.
W swoim 15-letnim doświadczeniu zawodowym wdrożyła: liczne akademie sprzedaży, akademie managerskie, roczny kurs Train the Trainers, ścieżki kariery, systemy motywacyjne, systemy ocen pracowniczych, procedury szkoleniowo - jakościowe, badania development center, badania satysfakcji pracowników, procesy canditate experience.
Jako manager zarządzała kilku i kilkunastoosobowymi zespołami, również rozproszonymi.
Prowadzi: Design Thinking, negocjacje handlowe, rozmowy sprzedażowe, rozmowy handlowe przez telefon, warsztaty z trudnego Klienta, rozmowy windykacyjne - negocjacje i zapowiedź sankcji, przywództwo, MBO, studia podyplomowe dla kadry managerskiej Idea Banku, analizę transakcyjną, feedback, asertywność, komunikację.
Projektowała i realizowała projekty rozwojowe m.in. dla: Credit Agricole Bank Polska, Europejski Fundusz Leasingowy, Idea Bank, Idea Money, Idea Leasing, Towarzystwo Ubezpieczeń Europa, Allegro, Gowork, Millennium Bank, AIG Bank, Kruk SA.