Zakres szkolenia

Kompetencje osobiste

Tytuł szkolenia

Skuteczne techniki, triki i metody negocjacyjne w praktyce dla administracji - wraz ze sztuką pozyskiwania współpracy!

Termin

14-04-2025, 15-04-2025

Termin

14-15.04.2025

Czas trwania

16 godzin dydaktycznych (2 dni), godz. 9.00-16.00

Forma zajęć

Stacjonarne

Liczba uczestników

18

Koszt

1090.00 PLN

Prowadzący

Adam Stolarzewicz

Adresat

Warsztat przeznaczony do osób uczestniczących w codziennych sytuacjach negocjacyjnych – z dostawcami, z pracownikami, z przełożonymi, z interesariuszami organizacji, które chcą:

  • Zwiększyć swoją skuteczność negocjacyjną
  • Poznać efektywne metody wywierania wpływu społecznego
  • Skutecznie stosować triki negocjacyjne pozwalające zwiększyć skuteczność negocjacji
  • Nabyć umiejętności radzenia sobie z wywieraniem wpływu i metodami stosowanymi przez partnerów negocjacji

Cele

Wykształcenie i wymodelowanie prawidłowych umiejętności i postaw dających możliwość skuteczniejszego i efektywniejszego prowadzenia codziennych negocjacji

Efekty szkolenia

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:

  • Prawidłowo wykorzystać metody wprawnego negocjatora
  • Umiejętnie wykorzystywać metody i triki negocjacyjne pozwalające uzyskiwać przewagę w procesie negocjacji
  • Radzić sobie z obiekcjami partnerów negocjacji
  • Przeciwdziałać technikom wywierania wpływu przez partnera negocjacji

Program

  1. Style negocjowania oraz ich mocne i słabe strony
  2. Skuteczne prowadzenia procesów negocjacji, określania pozycji wyjściowych oraz BATNA i ZOPA
  3. Zrozumienie podstawowych zasad negocjacji w modelu Harwardzkim (efektywne naukowe podejście do procesu negocjacyjnego z praktycznymi poradami dla negocjatorów)
  4. Dające przewagę metody wprawnego negocjatora (wg Rackhmana i Carlisle’a)
  5. Umiejętne wykorzystywanie technik negocjacji oraz stosowanie trików negocjacyjnych oraz obrona przed ich oddziaływanie
  6. Efektywne podsługiwanie się pełną paletą argumentacji (racjonalnej i emocjonalnej)
  7. Stosowanie zaawansowanych modeli języka korzyści oraz wykorzystania zaawansowanych mechanizmów i efektów psychologii biznesu i ekonomii behawioralnej (w tym strategii perswazyjnych OPIA oraz SPAR)
  8. Umiejętność stosowania presupozycji podczas negocjacji
  9. Techniki radzenia sobie z jawnymi i ukrytymi obiekcjami partnerów negocjacji (zmiana zarzutów w korzystną argumentację, parafrazowanie z interpretacją pozytywną)
  10. Techniki psychomanipulacji i wywierania wpływu (techniki percepcyjne, emocjonalne, racjonalne, uruchamianie konsekwencji) oraz umiejętność obrony
  11. Umiejętność pozyskiwania współpracy i angażowania do wspólnego działania