Zakres szkolenia
Kompetencje osobisteTytuł szkolenia
Skuteczne techniki, triki i metody negocjacyjne w praktyce dla administracji - wraz ze sztuką pozyskiwania współpracy!
Termin
14-15.04.2025
Czas trwania
16 godzin dydaktycznych (2 dni), godz. 9.00-16.00
Forma zajęć
StacjonarneLiczba uczestników
18Koszt
1090.00 PLNProwadzący
Adam StolarzewiczAdresat
Warsztat przeznaczony do osób uczestniczących w codziennych sytuacjach negocjacyjnych – z dostawcami, z pracownikami, z przełożonymi, z interesariuszami organizacji, które chcą:
- Zwiększyć swoją skuteczność negocjacyjną
- Poznać efektywne metody wywierania wpływu społecznego
- Skutecznie stosować triki negocjacyjne pozwalające zwiększyć skuteczność negocjacji
- Nabyć umiejętności radzenia sobie z wywieraniem wpływu i metodami stosowanymi przez partnerów negocjacji
Cele
Wykształcenie i wymodelowanie prawidłowych umiejętności i postaw dających możliwość skuteczniejszego i efektywniejszego prowadzenia codziennych negocjacji
Efekty szkolenia
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:
- Prawidłowo wykorzystać metody wprawnego negocjatora
- Umiejętnie wykorzystywać metody i triki negocjacyjne pozwalające uzyskiwać przewagę w procesie negocjacji
- Radzić sobie z obiekcjami partnerów negocjacji
- Przeciwdziałać technikom wywierania wpływu przez partnera negocjacji
Program
- Style negocjowania oraz ich mocne i słabe strony
- Skuteczne prowadzenia procesów negocjacji, określania pozycji wyjściowych oraz BATNA i ZOPA
- Zrozumienie podstawowych zasad negocjacji w modelu Harwardzkim (efektywne naukowe podejście do procesu negocjacyjnego z praktycznymi poradami dla negocjatorów)
- Dające przewagę metody wprawnego negocjatora (wg Rackhmana i Carlisle’a)
- Umiejętne wykorzystywanie technik negocjacji oraz stosowanie trików negocjacyjnych oraz obrona przed ich oddziaływanie
- Efektywne podsługiwanie się pełną paletą argumentacji (racjonalnej i emocjonalnej)
- Stosowanie zaawansowanych modeli języka korzyści oraz wykorzystania zaawansowanych mechanizmów i efektów psychologii biznesu i ekonomii behawioralnej (w tym strategii perswazyjnych OPIA oraz SPAR)
- Umiejętność stosowania presupozycji podczas negocjacji
- Techniki radzenia sobie z jawnymi i ukrytymi obiekcjami partnerów negocjacji (zmiana zarzutów w korzystną argumentację, parafrazowanie z interpretacją pozytywną)
- Techniki psychomanipulacji i wywierania wpływu (techniki percepcyjne, emocjonalne, racjonalne, uruchamianie konsekwencji) oraz umiejętność obrony
- Umiejętność pozyskiwania współpracy i angażowania do wspólnego działania