Techniki coachingowe w administracji publicznej jako narzędzie doskonalenia usług publicznych
Cel projektu
Przygotowanie i upowszechnienie dobrych praktyk w zakresie stosowania narzędzi coachingu w instytucjach administracji publicznej.
Partnerzy
Projekt realizowany jest w partnerstwie ponadnarodowym we współpracy z Latvian School of Public Administration (LSPA) – partner wiodący projektu, ośrodkiem szkoleniowym MetaCoach (Łotwa) oraz organizacją non-profit Society in Progress (Grecja).
Adresat projektu
Projekt skierowany jest do urzędników średniego i wyższego szczebla administracji publicznej oraz osób na stanowiskach koordynujących zespoły lub projekty.
Zadania
Planowane zadania w projekcie:
- przygotowanie diagnozy stanu tj. przygotowanie i przeprowadzenie ankiety na temat znajomości i wykorzystania narzędzi coachingowych w administracji publicznej krajów partnerskich oraz opracowanie wyników ankiety,
- opracowanie narzędzi coachingowych w formie kursu w czasie spotkań ekspertów z krajów partnerskich oraz pracy indywidualnej trenerów pomiędzy spotkaniami,
- testowanie wypracowanych narzędzi w grupie pilotażowej w każdym z krajów partnerskich,
- upowszechnienie wyników projektu tj. przygotowanie publikacji – podręcznik narzędzi i technik coachingowych. Podręcznik będzie dostępny w wersjach językowych krajów partnerskich na stronach instytucji – partnerów w projekcie.
Okres realizacji projektu: październik 2020 – lipiec 2022 (22 miesiące)
Finansowanie projektu
Projekt realizowany jest w ramach Programu Erasmus+ (program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata 2014-2020).
Budżet projektu: 118.170,00 Euro, w tym KSAP: 28.416,00 Euro.
Kontakt
![]() |
![]() |
![]() |