Zakres szkolenia

Zarządzanie

Tytuł szkolenia

Komunikacja kierownika - 5 kluczowych rozmów: oczekiwania, rozwój, rezultaty, konflikt, mediacje

Termin

18-10-2018, 19-10-2018

Termin

18-19.10.2018

Czas trwania

16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe), godz. 9.30-16.30

Forma zajęć

wykład, dyskusja, testy, studia przypadków, ćwiczenia interaktywne

Liczba uczestników

15

Koszt

900.00 PLN

Adresat

  • kadra kierownicza urzędów
  • pracownicy komórek ds. kadr i szkoleń
  • koordynatorzy zespołów projektowych w urzędach

Cele

Doskonalenie umiejętności budowania partnerskich relacji z podwładnymi i współpracownikami.

Efekty szkolenia

  • poszerzenie wiedzy z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej w odniesieniu do podwładnych i współpracowników
  • podniesienie poziomu umiejętności radzenia sobie z trudnościami prowadzenia kluczowych rozmów kierowniczych
  • wiele praktycznych doświadczeń i rozwiązań 

Program

  • Rola komunikacji w organizacji
  • Podstawy  komunikacji interpersonalnej kierownika
  • Efektywna komunikacja w trakcie rozmowy: werbalna i  niewerbalna
  • Rozmowa na temat oczekiwań i rezultatówprzygotowanie do rozmowy
         sposób prowadzenia rozmowy
         wyrażanie szacunku i uznania
         przekazywanie konstruktywnych informacji zwrotnych
  • Rozmowa na temat rozwoju
         dotychczasowe efekty pracy a kierunki rozwoju pracownika
         metody i narzędzia  możliwe do wykorzystania w procesie rozwoju
  • Kierownik wobec konfliktów
         nowoczesne podejście do zjawiska konfliktu strategie rozstrzygania konfliktów – rola menedżera
  • Relacje interpersonalne w praktyce – studium przypadku (scenki moderowane)
          typy trudnych współpracowników
          sposoby podejścia do ludzi o różnym charakterze
          strategie radzenia sobie z presją i manipulacją
  • Błędy najczęściej popełniane w trakcie prowadzenia kluczowych rozmów kierowniczych oraz sposoby zapobiegania im