26.10.2017
Projekty szkoleniowe

Konkurs FZP: Zmiana terminu nadsyłania zgłoszeń

Termin zgłoszeń do trwającego konkursu Forum Zarządzania Publicznego na menedżera innowacyjnych praktyk w instytucjach publicznych został wydłużony do 30 października br.

Grafika przedstawiająca ludziki trzymające się za ręce. Wszystkie ludziki, oprócz jednego stojącego w środku, są białe. Środkowy jest czerwony. w tle puzzle.

Celem konkursu jest wyłonienie innowacyjnych menedżerów i upowszechnianie dobrych praktyk w administracji publicznej.

Zwracamy uwagę, iż zmieniony Regulamin konkursu umożliwia zgłaszanie osób lub zespołów pracowników instytucji publicznej, którzy zainicjowali wdrożenie i/lub zarządzali procesem implementacji innowacyjnej praktyki w danej instytucji.
 
Więcej informacji o Konkursie oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie Forum Zarządzania Publicznego